Inget om korv. men något annat.

Hittade en artikel som sätter ännu en spik i kistan för mitt komplicerade förhållande till kommunen/staden säffle.
Allvarligt...
http://nwt.se/saffle/article747014.ece

"publiken sjöng med i låtarna" klart som fan då det är det enda de lyssnat på sen 94.

Vad är det här? Jag håller i skrivande stund på att krypa ur skinnet av pinsamhet.
Lägg även märke till damen på en av de mindre bilderna längre ner i artikeln, världens finaste frisyr och sundaste livsstil i allmänhet.
Jag vet att vi inte heller har en så sund livsstil men vi klipper oss för fan snyggare än så.
/Pjjt


Kommentarer
Postat av: Kimmy

Nu börjar jag oxå hata Säffle. Men jag tycker fortfarande att vi ska åka dit för att se hur de står till. Vi har ju faktiskt bara hört talas om de. hur vet vi att de inte är en konspiration. Vem skulle döpa en stad till SÄFFLE?

2010-08-06 @ 09:02:43
Postat av: Jimmie

Instämmer med föregående talare! Kanske är det en myt, kanske är det sanning! Road Trip någon?!

2010-08-08 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0