KORVTISDAG mycket bra.

Igår den 20/4-2010 så var det Pjjt´s tur att stå för kalaset och han gjorde det med bravur. Jag (Kimmy) kom och hämtade redan nämnd på arbetet. klockan 16:17 stod vi i hans lägenhet där Annika stod med dammsugaren i högsta hugg. Det är pli på tanten (viskade Pjjt i mitt öra). Men efter 5 minuters hej så slog dörren igen och kvar var jag, Pjjt och Nilsson. Efter en kvart kom Jeppe in med ett leende på läpparna och maten kunde serveras.

Tyvärr så åt vi så snabbt att jag inte hann ta några bilder, och för att vara ärlig så tänkte jag inte på något annat än korv när den väl serverades. Men våra kära 2 läsare, jag har mycket proffsigt rekonstruerat det som serverades.


Som alla ser så var det en toppen middag.

Avslutades på brukligt vis med en varsin kopp svart kaffe.
Tack Pjjt.

//Kimmy

Kommentarer
Postat av: pjjt

fint inlägg med en fin bild, speciellt Homer. Vi får ju in te glömma att nämna Jespers gåva i form av baconinlindad ostkorv. som vi till allas förtret inte hann eller orkade äta. men snart så.

2010-04-21 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0