Så går det.

Kimmy ringde mig i Fredags och yttrade följande:
-Hej!
-Ska vi göra något på Söndag? jag har fullt upp hela helgen men just på Söndag kan vi leka.

Det hela passade mig alldeles utmärkt då jag också hade saker att göra i helgen. Jag såg fram emot vår Söndag tillsammans... det skulle bli Tv-spel och onyttig mat.
Men till min besvikelse fick jag till svar då jag ringde på eftermiddagen: -jag ska bara bada först.
Ok tänker jag... bra bra.

... ingen ringer till Pjjt.

Hämden följer.
Ligger man för länge och badar missar man det här:


Det börjar med en baguette som hålas ur...


Fortsätter med bacon-inlindade wienerkorvar. (ser inte så goda ut på bilden men när baconet blir knaperstekt så är det en gudagåva.)


Och avslutas tillsammans med senap i en underbar kombination.
Det hade räckt till dig min vän men du bara badar...


Tisdag i morgon och korvtistdag drar på turne!
/Pjjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0