Förväntningar

Här sitter jag på jobbet och har precis pratat med Pjjt.
Han målar upp en bild av perfektionism under sina förberedelser inför korvkvällen. HAn berättade hur han fått halta ner till Ica för att få tag på sina dyrgripar(pjjt lyckades stuka till foten duktigt under lördagen bravader).

Men jag vet inte om jag blir så glad om han tagit receptet jag hittade på internet med en kompeterande bild.


Men vem vet jag är itne den som är den kan ju bli en kanonhitt.

//Förväntanfulla Kimmy

Kommentarer
Postat av: pjjt

most awesome kombination någonsin.... or is it... you just wait and see. Jag gillar "on a stick"... man kan lägga det efter allt.

/Pjjt

2009-03-03 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0