Försenat grattis

Som alla vet så har en av oss korvälskare fyllt stabila 25 år. Jag pratar självklart om kanske den störrsta korvälskaren av oss alla den store ståtligt vackra starka och kloka Patrik (Pjjt) Han har genom åren utvecklat och påfrestat smaklökarna så till den mildagrad att han idag bara behöver en kvadrat mm av vilken sorts korv som helst så vet han direkt vad det är för sort. Han har beprövat de mest unika och udda sätten att tillreda diverse korvar på. Så jag buggar och bockar tackar och niger. Hoppas att vi någon dag får fira dig på detta underbara ställe.



Korvland där drömmar går i uppfyllelse.

Grattis igen Patrik

//Kimmy

Kommentarer
Postat av: pjjt

Det värmer hjärtat att läsa sådana uförliga gratulationer och höjning till skyarna. det är första gången det händer mig och är således en ny känsla för mig som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Står nu i ett febrilt försök att smälta dessa ord och slår in spik i vaden, det funkar sådär. Stort tack för gratulationerna. Var ligger detta paradis på jorden som bär namnet korvland? studieresa?

2009-03-12 @ 11:28:39
Postat av: Jimmie

STUDIERESA!!!

2009-03-12 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0