Finnanskrisen

Jag vet att Patrik har varit inne på samma spår som jag är nu. Vi vet ju alla att bli industrin inte mår så bra. och att alternativa lösningar försöker komma fram. Nu tackvara alla veganer och vegiterianer har vi en stor överproduktion på kött som vi måste återvinna och skapa nya användnings områden för. Här har jag fått fram en prototyp från Harley Davidsons senaste Wurst cykle.



hahahhahahhahah HAHAHAH hahhaha HAHAHAH hahhaah jag dör av skratt. hahahha

Nu hör jag över min axel att det är det äckligaste hon sett. (Dåligt Jossan)

//Kimmy

Kommentarer
Postat av: pjjt

HA HA HA HA! Får jag en sån så lovar jag att ta både körkort och mc kort i rödaste rappet.

2009-03-13 @ 07:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0