What up!

Hej alla läsare!

Jag vill börja med att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen. Måste dock gör undanflykter som att jag inte hade tid och att jag har haft mycket på jobbet.

Men de jag tänkte skriva lite om mina behov som inte riktigt har fått komma ut. Detta riktar jag främst till Pjjt. Jag vill spela klart vårat broken och så vill jag börja på ett nytt. Skit att det blivit vår man kan inte gå runt och vara ledsen för att de börjar bli så jävla ljust på dagarna och att de är sopat på gatorna. Nu måste vi ta tag i detta och jag har hittat de prefekta snackset till den dag eller dessa dagar om man så vill.



De måste vara en riktig höjdare.

Hör av dig ang tv-spelandet och ni andra kan väl sitta och vara avundsjuka ett tag.

//Kimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0