All hail Kimmys grill!


Så ser den alltså ut. Grillen...

Grillen som gjorde succé igår då den tillsammans med Kimmy producerade några av de bästa french hot-dogsen i historien.
Vi var för upptagna med att trycka i oss korv för att någon skulle komma på den briljanta idén att ta kort.
Nygrillade baguetter med vitlöks och grillsås, senap och surkål... med andra ord: french deluxe med lite tysk i sig.
Nu mina vänner måste jag köpa en grill. Alla kök borde ha en och mitt har det inte! katastrof.
/Pjjt  

Kommentarer
Postat av: dny

jag har ju en så bra korv bild som jag skulle vilja dela med mig av till alla korvälskare. Men det finns ju ingen mail adress som man kan bifoga grejjer till här..

2010-03-07 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0