Stackars Pjjt

Våran kära Pjjt har på sina små smala sladdriga tv-spels armar försökt hålla den här bloggen flytande. Men vi ser hur de har gått. Jag skyller först och främst på mig själv över att vi förmodligen har förlorat alla våra 2 läsare och jag ska försöka bättra mig och hjälpa våran svaga, sladdriga, tv-spels vän Pjjt ;). Här kommer en liten bild som förlåt för min frånvaro och jag hoppas kunna återuppta skrivandet imorgon. (kanske med en recention av Pjjt´s korvtisdag.)
Så här går de om man kör bil på tom korv-mage. Fantasin börjar flöda och men ser helt plötsligt en god korv sticka upp ifrån vägkanten. VEM SKULLE INTE  
Tänk på att aldrig köra bil utan korv imagen. Då går de så här. Man börjar fantisera och hallucinera. Rätt som de är så svänger man av och kör rakt in i närmaste Bratte.

//Korv-Kimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0