Förbättra arbetsmiljön

Hej.

För alla chefer och egenföretagare, så har jag ett tips.

Inte nog med att ni ger ett seriöst intryck på kunder, högre chefer, anställda och konkurrenter. Så får ni en billig och god lunch. Jag illustrerar detta med en bild.



Den geniala korvspadskokaren. Finns att beställa på Korvtisdag för endast 999:- + moms och just nu får du med ett paket Denniskorv. Ja du hörde rätt. För endast 999:- + moms för du denna korvspadskokare och ett HELT paket Dennis korv.

//Korv-Kimmy

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, en sån extremt bra uppfinning..........

Tillverkas den endast i begränsad upplaga?

Fast till det priset förväntar jag mig TVÅ paket korv.

2010-08-11 @ 22:55:31
Postat av: Kimmy

Tyvärr så blir det nog inte ens ett HELT paket. din son har varit och nallat på vart enda en.

2010-08-12 @ 07:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0