Morgonkärlek.

God morgon alla glada!
Har precis kommit till jobbet och som om det inte var deprimerande nog så är hela världen grå... och så regnar det.
Sluta klaga pjjt tänker ni... det är ju tur att du inte har semester när det är så dåligt väder.
Skitsnack!
Vädret har ingen betydelse, det är ledigheten som räknas. Vem skulle inte välja betald semester framför jobb.
Så för att till slut sätta en korvprägel på detta inlägg... man måste ju ha det på alla inlägg i denna blogg (eller iaf nästan)

Hade det varit sol ute så hade jag köpt en engångsgrill.
Hade jag haft en engångsgrill så skulle jag grillat på lunchen.
Hade jag grillat på lunchen så hade jag grillat korv.
Hade jag fått som jag ville så hade korven sett ut såhär:

Kärlek när den är som bäst.
/Pjjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0