Dagens lunch!

Jag vet att jag borde lagt upp detta direkt när jag kom hem. Men jag har inte varit hemma än. Sitter hos Pjjt trött och mät efter vi syndat med McDonalds istället för att äta en underbar tunbrörulle, Men men jag måste visa vad jag åt till lunch de är enklassiker men GUD va gått det är.


Efter denna fantastika lunch så va jag så nöjd så jag satte mig vid datorn på jobbet för att googla efter vårt favorit ämne, ja ni vet vad det är men jag kan säga de igen KORV

Men iaf när jag satt å titta så hittade jag den mest kreativa korvrätt jag någonsin sett.



HaHaHa ha ha ha ha ha haaa ha ha haaa ha ha haHA HA HA ha haHAAAhaa!!!

Korv i korv sååå vackert.

//Kimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0