ORkar man in tälja pinnen så...

Tjenare! Jag vill börjar med att be om ursäkt till alla våra läsare och Pjjt. Jag har fortfarande itne lagt in bilder och text från våran förra tisdag då de bjöds på en riktigt härlig pyttipanna. jag kommer med bilderna senare ikväll. då jag sitter vi min dator inte här på jobbet.

Men som tröst så har jag hittat ett redskap alla korvgrillare bör ha. för den är både rolig och smart.



Dock ser ju inte korven ut att blivit så bra. Men de vet vi alla beror på ett rocki misstake att man har på tok för hög värme när man tillreder GUDS mat .... korven.

Gjorde för övrigt en reflektion igår när jag va och handlade på ica maxi inför dagen i ära. Jag gick förbi konditoridisken och så damsugare eller chockladcigarrer eller vad man nu vill kalla dem. Fick höra för ett tag sen att allt som blir över på ett bageri mals ner och kryddas sen blir de fyllningen till "damsugaren" Det betyder med andra ord att man kan köpa en form av korv även hos bagaren.

//Kimmy

Kommentarer
Postat av: Pjjt

Mycket bra reflektion... Dammsugare is the candy of korv.

2009-03-10 @ 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0