Tisdag... igen.

Gårdagens tillställning förlöpte utan komplikationer och alla medverkande var nöjda... alltså jag själv och Kimmy.
Det blev efter mycket övervägande en underbart välsmakande falukorvsgratäng med en touch av bacon, till detta serverades en sås gjord på de finaste ingredienser man kan hitta... i chipshyllan. Yes! gräddfil och holiday dipmix funkar i alla lägen då man ej orkar såsa till det på riktigt.
Efter intagandet av denna eminenta måltid blev det kaffe och TV-spel. Nilsson ångrar nog (hoppas jag) bittert att han inte deltog i festiviteterna som utspelade sig.
Tror kimmy tog bilder...
om han nu gjorde det så lär de väl dyka upp så småning om.
/Pjjt

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Man vet aldrig. Jag sitter på en skatt i min mobil.

2009-07-15 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0