Comeback?!

Nu är det ungefär 2 månader sedan vi skrev ett inlägg här på korvtisdag och jag börjar känna lite sug efter att skriva igen. Vet inte hur det är med er andra men ni har ju lösenordet så.

Många korvtisdagar har passerat under tiden vi har varit lediga från bloggen med rätter såsom Korvburritos, korvtacos, korvbuffé, vegamackor mm. Vi har även missat en korvtisdag för första gången på ca ett år...
det var mitt fel men till mitt försvar så var det föranmält ca fyra dagar till övriga deltagare, så vi löste det hela med att äta korv på varsitt håll.
Jag åt korv i Norge, Kimmy i Sverige och Nilsson passade på att äta köttfärslimpa.... dåligt.
Vi har även hunnit med att ha gästspel av Anders bror Kjell (anders har fullt upp med sitt hus för tillfället och har tagit uppehåll tillsvidare) detta var mycket trevligt må jag säga.

Ja vi får väl se vad som händer framöver... om man tappar sugen igen eller om den håller i sig...
Njut av värmen och grilla mycket!
/Pjjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0