Why?!

Ooo korvhuset... varför ska ni ligga i malmö? tänkte ni inte ens på att öppna en filial i Sthlm för oss korventusiester?
Skärpning!
Statistiskt sett borde det finnas fler korvätare i Hufvudstaden än i Malmö, det som leder mig till denna slutsats är den mycket enkla men geniala formeln/ ekvationen:
Mer folk = fler korvälskare bland dessa folk.

Om man jämför med ekvationen för malmö som ser ut som följer:
Mindre folk=färre korvälskare bland dessa folk.

Alltså: -Korvhuset, lyssna på min vädjan och flytta upp till Sthlm eller åtminståne öppna en filial här. Ni vet med er i era hjärtan att det är en bra affär (kolla mina uträkningar igen om ni missade) och ni vet att ni kommer göra så mycket folk så lyckliga bara genom att öppna en butik/kiosk/restaurang... Jag menar, det är ju minst 4 st som blir er evigt tacksamma och det är vi här på bloggen.
Ta nu ert förnuft tillfånga och börja planera ikväll.

Länk till hemsidan: http://www.korvhuset.com
lägger upp den i länklistan här invid också. kolla in och maila ner om att de måste öppna här.
/Pjjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0