Så sant, så sant...

Jo jag vet att det är torsdag men det skadar ju inte med en uppdatering iaf.
Vart alldeles varm i kroppen då jag stelfusen satte mig på bussen i morse och öppnade "DN på stan", bredvid krogkommisionens betygssida hittade jag följande sanning:

Sant

Det är nu andra gången inom en väldigt kort tid jag hittar denna värme och kärlek till korv i sagda morgontidning. Gillade tidningen redan fån början men nu är det kärlek.
Detta var förstås tvunget att firas med en exeptionellt god lunch... Sagt och gjort, ner på di piu i hammarby sjöstad och lyx luncha med detta:
mmmm

Jo det är sant. Falukorv, bacon, köttbullar, ägg och stekt potatis.... i stort sett hela kostcirkeln.
Och så finns det de som inte tycker att man har en balanserad kost. Galenskap.
/Pjjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0