Recap och fyllekäk

Så... då var det Söndag.
Med endast två dagar kvar till korvtisdag ville jag bara ta upp det som missats i veckan, inte nycket egentligen bara lyxmiddagen från i torsdags.
Oxfile på F12 tänker ni, men ack vad blinda ni är om ni inte förstår och ser att denna bloggarnas blogg handlar om korv.
Så sluta famla i mörkret barn... öppna ögonen och se... se att det är gott.... amen.
Ja ja skämt åsido, det blev grymma falukorvsmackor som stod på menyn i torsdags. Ett riktigt lyckat bröd att ha som bas är pågens "äntligen subs". Nästan så att det är lite landgångskänsla över det hela.

fin fint
har en väldigt repig mobilkamera, så alla bilder ser ut som om det är vaselin på linsen... men nej, så är icke fallet

-
Var det nåt att ha då Pjjt? frågar ni.... eller det gör ni säkert inte men nu skriver jag att det är så... anpassa er.
Och svaret (som ni säkert redan vet) är JA! detta var en mycket enkel rätt med ett högt smakvärde.
allt som allt mycket bra.

Var på fest igår
Festen skulle åka till Patricia och köra vidare vid 00 rycket men för nuftig som man är (eller hur... du e bara pank) så åkte man hem...
Väl hemma i sin borg blir man ju såklart hungrig. Kollar igenom skåpen och hittar ett paket löksoppa. Ok tänker jag... får väl bli det då, och sätter igång att värma soppan.
När jag sedan öppnar skafferiet en andra gång ser jag den... Graalen, det finaste man kan få syn på i ett läge som detta... Bullens pilsnerkorv.
Wohoo! utbrister jag och börjar leta efter konservöppnare, hittar en och festen är ett faktum.
alla borde ha en burk bullens pilsnerkorv i skafferiet... Det är överlevnad i stadsmiljö 101.
Åt korven och gick och la mig en lycklig man.

Naaaaaajs!

Som sagt, snart Tisdag igen... jag längtar.
/Pjjt 

Kommentarer
Postat av: Kimmy

De låter som en riktig superkväll. jag vill oxå ha bullens. ska ringa mamma och be om bullens till middag.

2009-02-22 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0