Tänk om....

Tänk om alla ens ideér skulle gå att förverkliga på ett enkelt sätt. Ett sätt som inte kräver någon större anträngning eller tankeverksamhet...
Man bara gör...

Då vet jag precis vad jag skulle börja med. En maskin som får slut på världssvälten? ett sätt att få fred i världen? en ide som tog bort alla fördomar?
....Nej... visst är de sakerna också viktiga men det jag har tänkt mig är viktigare än allt ovanstående tillsammans... beroende på vilket synsätt man har iofs, men det känns i alla fall som om det är denna sak som ligger närmast ett förverkligande i dagsläget (fatta piken). Det jag pratar om mina vänner kommer att revolutionera livsmedelsindustrin, detta är bara början på vad jag skulle vilja kalla tub-eran eller rymdmats-eran. kan man få in detta i en tub så kan man få in allt i en tub.

Nu är detta bara en konceptbild... men tänk vilka möjligheter detta utgör.

Man kan alltid drömma...
man kan alltid drömma... snyft...
/Pjjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0